Zwroty i reklamacje


Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: pozakonwencja@wp.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w dniu, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem zawierającego dane:

imię i nazwisko, numer zamówienia, numer konta do zwrotu należności. 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Poza Konwencją Filip Starowieyski Sampława 55,  14-260 Lubawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (najniższy z listy możliwych) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Przedmiot powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu z załączonymi dokumentami (o ile były). Przedmiot nie może nosić oznak użytkowania i powinien być dobrze zabezpieczmy do wysyłki (najlepiej w takim stanie jak dotarł).  Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.  W przypadku zniszczenia przedmiotu na skutek złego zabezpieczenia przez Kupującego,  Kupujący dochodzi odszkodowania przed firmą kurierską.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz, w której opisie produktu znajduje się informacja o wyłączonym prawie zwrotu

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, a jego wada nie była zawarta w opisie przedmiotu,  masz prawo reklamować go w terminie do 14 dni od daty dostraczenia produktu. 

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: pozakonwencja@wp.pl

W związku z wadą możesz żądać:

  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy – w przypadku wady istotnej
  • wymiany na inny, jeżeli jest taka możliwość

 

Stan produktów jest dokładnie opisany i sfotografowany. Jeżeli otrzymany produkt uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie nam protokołu szkody podpisanego przez kuriera. W celu jego sporządzenia, należy skontaktować się z firma kurierską. Po otrzymaniu protokołu szkody wraz z odesłanym produktem, poinformujemy o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni. 

Adres do zwrotu produktu wraz z załączonym protokołem szkody od firmy kurierskiej oraz paragonem:

 

Filip Starowieyski
Sampława 55
14-260 Lubawa
tel. 501112619

Towar w sklepie pochodzi często z obrotu wtórnego i może zawierać wady ukryte bądz jawne i nie podlega on gwarancji ani reklamacji po upływie 14 dni od daty dostarczenia produktu. 

Wynika to z braku możliwości reklamowania towaru bezpośrednio u producenta. 

Wyjątek: Wyłączona możliwość zwrotu/reklamacji. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, towar przeceniony ze względu na wadę nie podlega zwrotowi ani reklamacji.

Informacja ta jest zawarta w opisie produktu, którego przepis dotyczy. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl